Sunday, January 16, 2011

ShareSquare Gets Out 150K Untuk Membangun QR Code Its Platform [Invites]


QR mobile platform ShareSquare pada hari ini melancarkan beta dengan pengumuman bahawa mereka sudah keluar 150K dari 500K pusingan benih di bawah ikat pinggang mereka, dan dari malaikat Paige Craig, John Frankel Pengurusan Assett ff, Jeff Miller dan Roy Rodenstein of Angels Hacker.


Di ruangan yang sama seperti Likify dan MoFuse, ShareSquare adalah QR Code penciptaan jenama platform khusus untuk muzik dan hiburan. Dengan ShareSquare's CMS, seniman dan promotor boleh dek keluar branded merchandise seperti poster, promo, risalah dan bahkan pelekat bumper dengan kod QR yang berkaitan dengan aplikasi web HTML5 custom (lihat satu mockup untuk Justin Bieber, ke kiri).

Fans dengan pengimbas kod QR seperti RedLaser, maka dapat mengimbas kod untuk menyemak kandungan yang berkaitan seperti MP3, video muzik, kontes dan, akhirnya membuat pembelian.

CMS ShareSquare juga membolehkan penempatan realtime dan oleh media (billboard iaitu poster vs vs stiker) untuk kod pelacakan analytics QR serta sebagai sesuatu pengasas ShareSquare dan Pengasas Institute lulusan Mattias Galica panggilan "Seperti Lock," mana fan to "Likes" mengungkap akses khusus untuk hadiah dan kandungan eksklusif. Kandungan adalah menghasilkan wang melalui iklan.

Pada uji coba selama enam minggu, ShareSquare telah bekerja dengan sukses dengan lembaga Hollywood dan studio seperti William Morris Berupaya dan Disney. Kempen QR untuk artis Mitchel Musso mencapai 2.500 poster, pelekat 10.000 bungkusan dan lebih dari 181 pusat membeli-belah kebangsaan.
Gallica menjelaskan cabaran ruangan,"Hanya Geeks mengenali apa kod QR ini. Cabaran besar dalam ruangan ini adalah bahawa kod QR punya banyak hal yang dapat anda lakukan dengan mereka Sharesquare adalah disiplin cukup untuk fokus pada dua menegak .. "

Memang, mengambil laluan hiburan mungkin bergerak pemenang untuk syarikat berasaskan LA yang juga akan melakukan leaderboards band di SXSW, "Kami ingin melihat apa yang beberapa bulan ke depan membawa kita," Perkataan Galica.

Pembaca tertarik mengikuti kita ShareSquare pada 500 tawaran mereka tidak mengundang boleh mendaftar di sini, Menggunakan TCRN500 kod.


No comments:

Post a Comment